Zakupy na Aliexpress są bez wątpienia atrakcyjne, ze względu na niskie ceny. Musimy jednak liczyć się z tym, że niska cena produktu równocześnie może świadczyć o złej jakości przedmiotu. Co w sytuacji, gdy zapłaciliśmy za towar, który w rzeczywistości odbiega od tego, co zostało przedstawione na zdjęciach oferty sprzedażowej? Aby odzyskać pieniądze należy otworzyć spór sprzedawcy, który wysłał nam felerny produkt.

Jak to zrobić?

W pierwszej kolejności musimy wejść w listę naszych zakupów, następnie wybierając przedmiot, z zakupu którego nie jesteśmy zadowoleni. Kolejnym krokiem jest kliknięcie w odnośnik „Open dispute”. Wówczas zostajemy przekierowani do strony zawierającej szczegóły zamówienia- możemy wystawić komentarz do transakcji a także, jeśli chcemy polubownie rozwiązać sprawę, skontaktować się ze sprzedającym. Jeśli mimo wszystko chcemy otworzyć spór, ponownie klikamy w opcję „Open dispute”, a następnie zaznaczamy jedną z opcji określając, czego oczekujemy od sprzedawcy- „Return goods” (zwrot towaru) lub „Refund Goods” (zwrot całości lub części wpłaconej kwoty). Kolejnym krokiem jest opisanie, na czym polega problem z transakcją, mamy także możliwość dodania zdjęć lub wideo potwierdzającego otrzymanie uszkodzonego lub niezgodnego z opisem towaru. Po uzasadnieniu zgłoszenia sporu, w rubryce Refund Mount należy sprecyzować, czy chcemy odzyskać część czy pełną kwotę, jaką zapłaciliśmy za przedmiot. Następnie potwierdzamy zgłoszenie, klikając w odnośnik Submit– po przesłaniu wszystkich informacji, należy oczekiwać na wiadomość od sprzedającego, który może zobowiązać się do zwrócenia poniesionych przez nas kosztów lub ponownej wysyłki towaru.

(Visited 21 times, 1 visits today)
0